مهرام باز هم از الرياضي شكست خورد
 
بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

تيم بسكتبال مهرام در سومين ديدارش در بازي‌هاي بسكتبال باشگاه‌هاي آسيا برابر الرياضي لبنان تن به شكست داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهرام نماينده ايران در رقابتهاي بسكتبال باشگاه هاي آسيا امروز در سومين ديدار خود با نتيجه 76 بر 73 از الرياضي لبنان شكست خورد.

كوارتر نخست اين بازي با تركيب مهدي كامراني، حامد آفاق، صمد نيكخواه بهرامي، كريس ويليامز و شيخ سمب براي مهرامي ها آغاز شد. الرياضي لبنان كه در رقابت هاي غرب آسيا توانسته بود دو شكست پياپي به مهرام تحميل كند در اين مسابقه نيز از ابتدا برتري خود را به رخ مدافع عنوان قهرماني كشيد. حضور فادي الخطيب و رودريگو، به عنوان يار كمكي در تركيب تيم لبناني باعث شده بود تا مهرامي ها در ابتدا نتوانند برابر اين تيم مدعي با برنامه هاي خود كار كنند.

با امتياز نيكخواه بهرامي نتيجه بازي 12 بر 8 به سود الرياضي لبنان شد. بازي بسيار نزديك و پاياپاي در جريان بود و حمله هاي دو تيم يكي پس از ديگري به ثمر مي رسيد. فادي الخطيب با درخششي كه داشت سعي مي كرد تا برنامه هاي تيم لبناني را بر روي حريف حاكم كند. فاصله امتيازي كه به سود الرياضي به وجود آمد باعث شد تا شاهين طبع نخستين وقت استراحت را درخواست كند. بابك نظافت به جاي حامد آفاق وارد زمين شد. بازي با نتيجه 21 بر 10 به سود الرياضي لبنان ادامه پيدا مي كرد. صمد نيكخواه بهرامي كه اقدام به يك پرتاب سه امتيازي كرد به ثمر رسيد اما داور دو امتياز به مهرامي ها اضافه كرد. بازي در ثانيه هاي پاياني كوارتر آغازين مسابقه بسيار حساس شده بود.

شاگردان مهران شاهين طبع كه برابر تماشاگران ايراني كار دشواري مقابل حريف لبناني خود داشتند كوارتر نخست مسابقه را با نتيجه 24 بر 14 واگذار كردند. نيكخواه بهرامي در اين كوارتر هشت امتياز كسب كرد اما بازيكنان لبناني عملكرد بهتري داشتند.

كوارتر دوم اين مسابقه با پرتاب سه امتيازي ناموفق نيكخوه بهرامي آغاز شد. مهرامي ها با عملكردي طوفاني فاصله امتياز را كم و كمتر كردند. بازي با نتيجه 24 بر 20 به سود لبناني ها ادامه پيدا مي كرد. تشويق‌هاي تماشاگران ايراني انگيزه بسكتباليست هاي مهرامي را بيشتر كرد.

بازيكنان مهرام به خوبي حمله هاي الرياضي را دفع مي كردند و با حمله هايي دقيق امتيازهاي خوبي كسب مي كردند. نتيجه بازي 27 بر 22 به سود الرياضي بود كه اوشين ساهاكيان براي كنترل بهتر فادي الخطيب وارد زمين شد. ساهاكيان با عملكردي چشمگير فوروارد لبناني را از كار انداخت تا مهرامي ها همچنان برتري خود را دراين كوارتر حفظ كنند.

نيكخواه بهرامي، ويليامز و شيخ سمب سه بازيكن مهرام بودند كه امتيازهاي مدافع عنوان قهرماني را كسب كرده بودند.در دقيقه پنجم كوارتر دوم مهرام با درخشش بازيكن آمريكايي خود توانست از حريف قدرتمند خود پيش بيفتد.نتيجه مسابقه 34 بر 31 به سود مهرام ايران بود. فادي الخطيب كه در ليگ لبنان با ميانگين امتيازي 27 گل در هر مسابقه بهترين امتياز آور لبنان است، در اين مسابقه با دفاع خوب بازيكنان ايراني مواجه شد تا در دقايق پاياني نيمه نخست تنها 9 امتياز كسب كند. شاگردان مهران شاهين طبع كه براي گرفتن انتقام دو شكست خود به ميدان آمده بودند در هر لحظه با انگيزه بيشتري به سمت سبد الرياضي لبنان حمله مي كردند. با حضور آرن داوودي سرعت تيمي مهرامي ها دو چندان شد. مدافع عنوان قهرماني در ثانيه هاي پاياني نيمه نخست برتري خود را حفظ كرد تا با پيروزي و خيالي آسوده وارد رختكن شود.

مهرام در كوارتر دوم اين مسابقه با نتيجه قاطع 25 بر 13 حريف خود را شكست داد تا در انتهاي نيمه نخست با نتيجه 39 بر 37 به پيروزي برسد.

كريس ويليامز با كسب 15 امتياز بهترين مهرام و عابد النور با كسب 9 امتياز و انجام 2 ريباند بهترين الرياضي در نيمه نخست بودند.

در كوارتر سوم اين مسابقه مهران شاهين طبع براي تصاحب منطقه هاي زير سبد حريف اصغر كاردوست را وارد زمين كرد. اين بازيكن كمكي مهرام برابر لورن وودز آمريكايي كار سختي در پيش داشت كه بسيار موفق نشان مي داد. لورن وودز بازيكن پست پنج الرياضي در ليگ لبنان با ميانگين 14 ريباند در هر بازي بهترين است.الرياضي لبنان كه روز گذشته نيز استراحت كرده بود با آمادگي بهتري نيمه دوم را آغاز كرد و توانست از حريف ايراني خود پيش بيفتد. بازي با نتيجه 45 بر 43 به سود الرياضي ادامه پيدا مي كرد، حمله‌هاي ناموفق دو تيم ادامه پيدا مي كرد. تقابل رودريگو و مهدي كامراني در اين بازي بسيار زيبا بود و در هر صحنه كه مهدي كامراني اين بازيكن لبناني را از پيش رو بر مي داشت نيمكت تيم مهرام براي تشويق هم تيمي خود تا نزديك خط طولي حركت مي كرد. تا اين دقيقه از مسابقه خبري از پرتاب هاي سه امتيازي و زيباي حامد آفاق نبود تا مهران شاهين طبع بابك نظافت را به جاي او وارد زمين كند. با آمدن نظافت سرعت مهرام بيشتر شد تا با درخشش كاردوست بازي در نتيجه 49 برابر شود.

فواد ابوكسري كه دوست نداشت در اين مسابقه طعم شكست برابر مدافع عنوان قهرماني را بچشد از تمامي بازيكنان قدرتي خود استفاده مي كرد. فادي الخطيب كه در اين نيمه با انرژي باور نكردني وارد زمين شده بود با ضد حمله هاي زيباي خودش دوباره الرياضي را پيش انداخت. در دقيقه پاياني كوارتر سوم ساهاكيان و سمب وارد زمين شدند تا مهرام در اين كوارتر نيز بتواند به برتري برسد. در ثانيه هاي پاياني كوارتر اين الرياضي لبنان بود كه توانست با درخشش بازيكن آمريكايي خود فاصله خود را از حريف ايراني اش بيشتر كند. كوارتر سوم با نتيجه 22 بر 17 به سود الرياضي لبنان به پايان رسيد تا حساسيت كوارتر پاياني اين مسابقه باور نكردني باشد.

كوارتر پاياني اين مسابقه توسط بازيكنان لبناني آغاز شد. شاهين طبع كه در اين كوارتر با دفاع منطقه 2،3 شاگردانش را به ميدان فرستاده بود از كنار زمين نكات خود را به بازيكنانش انتقال مي داد. لبناني ها در ابتداي كار چهار امتياز پياپي كسب كردند تا شاهين طبع درخواست وقت استراحتي براي بازيكنانش داشته باشد. لبناني ها كه در اين مسابقه به خوبي حامد آفاق را كنترل كرده بودند اجازه ندادند تا اين ملي پوش مهرام بيش از دو امتياز كسب كند.

سرمربي الرياضي از سه بازيكن اصلي خود به طور مداوم استفاده مي كرد؛ لورن وودز، فادي الخطيب و رودريگو.

شاهين طبع آرن داوودي را وارد زمين كرد. داوودي بازيكن سرعتي مهرام در بدو ورودش ضد حمله اي مهار نشدني را تدارك ديد كه پنجاه و هشتمين امتياز مهرامي ها را در پي داشت. بازي با نتيجه 68 بر 58 به سود تيم لبناني ادامه پيدا مي كرد. اصغر كاردوست به خوبي وودز را كنترل كرده بود تا آرن داوودي با سرعت خود حركت مهرامي ها را تنظيم كند. درخشش صمد نيكخواه بهرامي و كريس ويليامز در اين كوارتر نيز ادامه داشت تا با اضافه شدن شيخ سمب مثلث قدرت مهرام شكل بگيرد.اين سه بازيكن مهار نشدني توانستند فاصله امتيازي دو تيم را كمتر كنند. پرتاب سه امتيازي آرن داوودي فاصله دو تيم را به سه امتياز كاهش داد تا بازي در سه دقيقه پاياني خود شرايطي متفاوت را تجربه كند. بازي با نتيجه 68 بر 65 به سود الرياضي لبنان ادامه پيدا مي كرد كه دفاع فوق العاده آفاق برابر اسماعيل احمد باعث شد تا اين بازيكن مهرام از ناحيه دست دچار آسيب ديدگي شود و جاي خود را به ساهاكيان بدهد.

تنها دو دقيقه به پايان مسابقه مانده بود كه بازي با نتيجه 70 بر 67 ادامه پيدا مي كرد. حساسيت مسابقه به نيمكت تيم ها نيز منتقل شده بود. نيمكت نشينان هر دو تيم به طور ايستاده بازي را تماشا مي كردند. صمد نيكخواه كه در پست يك قرار گرفته بود فضاي خوبي براي سمب ايجاد كرد كه امتيازي در پي نداشت. در دقيقه پاياني مسابقه همه چشم ها به كريس ويليامزي بود كه تا اين دقيقه 30 امتياز براي مهرام كسب كرده بود. ثانيه ها يكي پس از ديگري مي گذشت و هر دو تيم براي رسيدن به پيروزي تلاش مي كردند. تنها نوزده ثانيه به پايان مسابقه دو پرتاب آزاد فادي الخطيب به ثمر نشست.بازي با نتيجه 76 بر 73 ادامه پيدا مي كرد. ثانيه هاي پاياني مسابقه براي دو تيم حكم مرگ و زندگي داشت. پس از يك وقت استراحت دو تيم به ميدان آمدند. دفاع خوب الرياضي اجازه نداد تا شاگردان مهران شاهين طبع فاصله امتيازي را جبران كنند و اين كوارتر با نتيجه برابر 17 بر 17 به پايان رسيد تا اين تيم الرياضي لبنان باشد كه در انتها با نتيجه 76 بر 73 مدافع عنوان قهرماني را شكست دهد.

مهرامي ها فردا استراحت مي كنند و روز چهارشنبه به مصاف الريان قطر نايب قهرمان دوره گذشته مي روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 38995
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین